5 Haziran 2014 Perşembe

Şermin & Çelebi Nişanı


Herkese Mutlu Haftalar!
Bu hazırlıkların değeri farklı.. Niye derseniz benim canım ağbimin nişanı için..Biraz yorucu ve koşturmalı geçse de hepsi onların mutluluğu için değer.




İlk defa bir nişan organize edeceğim için acemiydim. Bu yüzden gelenekleri öğrenmekle işe başladım. İlk olarak yüzük yastığı yaptık. Ben sadece yastık kullanmayı pek hoş bulmadığım için küçük yastıklar yapıp tepsi içinde kullandık.

Tabi siz isterseniz büyük yastıklar da hazırlıyoruz.


Bana çok sorulan sorulardan biri de pastalarım.. Pastaları başka yerden sipariş vermiyorum, konsepte uygun olarak kendim yapıyorum.
Mümkün olduğunca organizasyondaki bütün ürünleri kendim tasarlıyorum. 
Afişlerden, fotoğraf çerçevesine,kurabiyelerden, Nişan pastasına kadar.


Nişan kurabiyeleri yine Şermin &Çelebi'ye özel olarak hazırlandı. Biz küçük ikramlıklar da hazırladık.


Nişanda nedime tacı olur mu demeyin yaptık oldu :)







Bu fotoğrafı paylaşmadan edemedim.Ablam ben ve minik yeğenlerim. Zehra Ada ve Mustafa Kemal.


Fotoğraf Çerçevesi ve Hoşgeldiniz Panosu.



Biz fotoğraf çekilirken çok eğlendik. Çok eğlenceli bir nişandı. 

Nişan için Hazırladıklarım:
  • Nişan tepsisi & yastıkları &kadehleri
  • Nişan Kurabiyeleri(Şeker Hamurundan)
  • Kişiye Özel Nişan Pastası (Şeker Hamurundan)
  • Fotoğraf Çerçevesi
  • Hoşgeldiniz Panosu & Afişi
  • Espirili Konuşma Balonları (Fotoğraf Çekimi için )
  • Nedime Tacları
  • Masa Kartları 
  • Ve diğer Aksesuarlar.. (Marshmallow kavanozu,vazo...)
Takip için: İNSTAGRAM
               FACEBOOK


İletişim: 0553 3903539


1 yorum: